2015年10月12日 星期一

奇怪的女子成人游泳班

奇怪的女子成人游泳班


有幾間游泳會, 黃埔某間體育會和泳X會的女子游泳班很奇怪, 明明是女子游泳班, 初級女子班由女教練教, 然後上進階班就由陳x維及簡x傑教, 你說奇怪不奇怪呀? 難道黃埔某體育會請不到女教練教進階班? 不會吧! 如果你有相熟朋友在大環山泳池做救生員, 問一下他們就知道喇! 黃x體育會進階女子游泳班上課時, 那些救生員就會金睛火眼…

全世界首創, 女子游泳班用男教練, 博士生的頭腦真厲害, 博士生即是博士生, 想的辦法都與眾不同, 讀幾十年書的確不簡單, 想也想不到, 最後仍是由博士生及其契哥親自教, 為什麼要自己教呢?

黃x體育會女子成人游泳班, 由泳濤會主席陳x維及黃x體育會主席簡x傑親自上陣, 其他男教練又無份, 奇怪喇? 肥水不流別人田? 為什麼都是老闆親自操刀呢? 三唔識七, 第一堂上課前教練已經搭住女學生膊頭, 教練笑淫淫。是不是我們 out 了? 是不是我們太保守了? 還沒有下水已經搭膊頭, 下水之後…

 
 
仲有一間卓毅游泳會的泳班都好X奇怪, 連三四堂一班都有, 點解? 係睇下網友D投訴就知:好多游泳會古古怪怪, 用d怪招 tum 人學游水,  游泳班4堂一期, 實學唔識, 然後再 tum 你報班, 本來10堂學得曉, 搞搞下變左十幾二十堂, 真係識做生意呀, 表面上睇好似好正當, 原來想分開幾刀斬你千幾二千蚊, 外面正規的的游泳班都係七至十堂一個 course, 邊有可能4堂架, 分明想斬客, 用平價引你入局…

卓X仲開埋D包識游泳班, 厄 X 人學游水, 10堂包學識能游25米, 10堂包游25米咁X厲利, 港隊教練都要跟佢學習下啦!

下面係網友討論區投訢內容:

我諗住同個女一齊學, 見呢間卓毅有成人班, 所以報左, 學完一期仲未學曉, 個教練叫我再報初班,唔係馬, 學完一期初班又學初班, 學果啲野一模一樣, 激鬼氣, 叫個女去泳天學
wsgh1015
複式洋房
wsgh1015
複式洋房
發表於 14-5-31 01:31 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我諗住同個女一齊學, 見呢間卓毅有成人班, 朋大友話學過, 所以報左, 學完一期4堂仲未學曉, 個教練叫我再報初班,唔係馬, 學完一期初班又學初班, 學果啲野一模一樣, 激鬼氣, 叫個女去泳天學, 後尾我同朋友講, 話邊有4堂一期的游泳班,擺明想昆你學
卓毅的游泳班很古怪, 4堂一個游水班, 我問過朋友, 點會4堂學得識游水架, 呢間泳會想昆人就真, 真係識搵錢, 昆左你學先, 學唔曉再氹你學多期後來朋友同我講番, 話呢間野想你學完一期又一期, 第一期4堂, 第二期話最好報12堂的, 氹佢學左幾期
收藏0 分享0 支持0 反對0 分享
回覆 引用
舉報 返回頂部

ivanhomum
複式洋房
 發表於 14-6-10 10:38 |只看該作者
When my son is small, he joined win tin

沒有留言:

張貼留言