2015年10月13日 星期二

黃埔體育會/泳濤會終告

簡煒傑話, 在網絡上揭發泳濤會及黃埔體育會醜事的人, 你們要小心, 簡煒傑非同小可, 他有律師議員撑腰, 如果你地仲係度揭發, 小心佢會對付你, 佢話佢已經搜集緊證據, 秋後算賬, 你地班讀書唔成既游泳教練好自為知, 但係咁多人揭發佢, 佢告得邊個, 仲有, 如果上法庭, 可能要將更多醜事揚出來, 告我喇簡煒傑

簡煒傑, 你唔洗俾面我架, 唔洗大人不記小人過架, 要告就告, 我等緊你告, 你要守信用, 言出必行, 告我呀…

做人要有d骨氣, 好似快樂坊伍教練, 就係佢個博客咁樣寫:http://ncschkcom.blogspot.hk/

博士生惡人先告狀要搜集資料告我

博士生發惡了,在他的博客說要搜集資料告我誹謗罪,秋天後算賬,要我賠償他的金錢損失。一個盜賊,殺人放火被揭發之後還要向受害人索取金錢賠償,來告我吧!快樂坊網站被黑客攻擊期間,每攻一次,我就好像被他強姦一次,因為怕家人無飯開,強攻三次之後,心靈創傷已經無法忘懷,如今博士生要來討債,來吧!我前世欠了你?殺了你全家?但是博士生每種大殺傷力攻擊,都必有貴人出來幫我,博士生有區議員律師撐腰,我也有貴人扶持,除了你,香港很多人不想我死,連台灣也有人想我好好活著,因為我在為民除害,沒有人會想一個為民除害的人死的,除了你。看來前世我並無欠你,是孽畜作孽啊!
 
(今日已經11月18日, 秋天仲有十幾日就完, 唔知簡博士趕唔趕得切係秋天告我地呢? 唔通我地搞錯左, 唔係2013年, 係2113年? 簡博士, 伍教練叫你隻孽畜告佢, 仲唔告?)

沒有留言:

張貼留言